Strona naszego Pisma
  str.

prezentacje
poprzednia strona spis treści następna strona

Magazyn PRO

http://www.pro.home.pl

Magazyn PRO to zin dla nie bojących się alternatyw twórczych użytkowników sieci, webmasterów, nie poddająjących się narzuconym przez media trendom i dla własnej satysfakcji podejmujących przedsięwzięcia niekomercyjne. Magazyn składa się z kilku działów, poświęconych min. Linuxowi, sieciom lokalnym, sprzętowi, tworzeniu stron www oraz aktualnościom z szeroko pojętego świata komputerów. Magazyn PRO nie zajmuje się odtwarzaniem informacji, lecz ich PRZETWARZANIEM, z dystansem odnosząc się do ogłaszanych przez wielkie koncerny nowinek. PRO to także zespół ludzi, redakcję tworzą pasjonaci, omnibusi wyspecjalizowani w wąskich dziedzinach, służący pomocą w problemach zgłaszanych przez czytelników. Nie samą jednak informacją żyje internauta, dlatego PRO zatrudnia swojego felietonistę iNNego człowieka, zajmującego się tematami, które dla większości społeczeństwa są osobliwą abstrakcją, a w dziale rozrywka można znaleźć solidne opisy najnowszych gier. Cały magazyn jest miły dla oka, estetykę witryny tworzą profesjonalne galerie.

Jeżeli chcesz być informowany o ukazaniu się nowego numeru, to kliknij dodaj do bazy.



Meble - kultura/literatura/nowe_media/sztuka - pismo interaktywne

http://meble.barmleczny.com


w najnowszych Meblach Słowo w Sztuce:

Kochać słowa - ze Stanisławem Dróżdżem rozmawia Maria Cyranowicz i Jarosław Lipszyc

Piotr Rypson - Zmiennoliter o Stanisławie Dróżdżu

Wojciech Bruszewski - Sonety
Robert Szczerbowski - AE"
Lech Janerka - piosenki
Mera de Cyrano - wiersze
Thomas Brussig - Aleja Słoneczna
KNH Lis - U Kuśnierza
Marek Sobczyk - lekcja plastyki
Twożywo - Wizual
Mikropolis - komiks

Magazyn Meble powstał latem ubiegłego roku. Wydawany jako dwumiesięcznik zaczął szybko zyskiwać rozgłos. Imprezy promocyjne (m. in. w ramach festiwalu Warszawa Pisarzy 11 listopada 2001) zwróciły na Meble uwagę mediów (Newsweek, Wprost, Gazeta Wyborcza, Aktivist, City, Radiostacja, Radio Bis, Trójka, TV4, Jazda Kulturalna TV2 i inne) i czytelników.
Rozwój pisma związany jest ściśle z jego profilem. Zespół młodych redaktorów postawił na tematykę nowych mediów i związanej z nimi sztuki, zdecydowanie dystansując się od klasycznego modelu pisma literackiego. Duże zdjęcia i grafiki, nowoczesny skład, staranny dobór różnorodnych materiałów - esej, sztuka billboardu, komiks artystyczny, proza aż po prezentowane w niespotykany, wizualny sposób wiersze - wyróżniają to pismo z reszty oferty pism kulturalnych.
Magazyn "Meble" nie drukuje recenzji i opisów. Skupia się na prezentacji i refleksji nad współczesną kulturą. Każdy numer jest numerem tematycznym, w którym jeden problem jest omawiany szerzej. Redaktorzy zapraszają do współpracy znanych specjalistów, ludzi prowadzących ciekawą działalność artystyczną i znane postaci świata kultury (Krystyna Zachwatowicz, Teresa Bogucka, Piotr Bratkowski, Piotr Rypson, Fisz, Lech Janerka). Współpracują przy tym z wiodącymi w swoich dziedzinach firmami takimi jak Fundacja Foksal, Wydawnictwo Czarne, Aktivist, Latarnik, Independent, MinimalnaPrawda.org.
Plany meblarzy nie ograniczają się do pisma. Każdy numer będzie promowany imprezą artystyczno-klubową, są także pomysły na własną galerię sztuki współczesnej i serię wieczorów autorskich organizowabnych wspólnie ze Zbigniewem Liberą.
Pismo wydawane jest w poręcznym formacie A5. Od innych pism różni się kosztownym, dizajnerskim sposobem oprawy - bindą drucianą. Drukowane jest na dobrym papierze (kreda 180g). Pismo skierowane jest do ludzi pomiędzy 20 a 30 rokiem życia, o wyższym wykształceniu, mieszkających w dużych miastach, zainteresowanych współczesną sztuką - i skłonnych w nią inwestować. Trafia także do elit - bogata lista egzemplarzy gratisowych obejmuje dziennikarzy, redaktorów, biznesmenów, ludzi mediów i świata reklamy.

odpowiemy na każde (prawie) pytanie
meble@meble.barmleczny.com

chcesz zostać naszym mecenasem? zamieścić reklamę? dołączyć do pisma swoją ulotkę?
lipszyc@meble.barmleczny.com

...no i "materiałów nie zamówionych redakcja nie zwraca"

prenumeratę obsługuje Prenumerata Mailing Polska sp.z o.o.
pmp@fulfilment.pl



poprzednia strona spis treści następna strona